Jeg blev gjort opmærksom på, at der var visse gamle indlæg, som ikke kunne findes igen. Det er jo meningen, at man skal kunne vælge de forskellige emner i kolonnen til højre og søge på ord nedenfor i samme kolonne (skriv søgeordet over ‘search’ og klik på pilen). Desuden er der en kalender og et arkiv, så man kan finde indlæg fra bestemte datoer og måneder.

Det viste sig, at der var problemer, når man søgte på noget, som i overskriften indeholdt ordene Ægypten eller DÆS – og det var ret ofte! Det var derfor nemt at se, at problemet måtte ligge i vores berømte Æ, som internettet ikke er så glad for. Jeg har nu rettet det, og det er altså igen muligt at finde gamle indlæg med Æ.

Hvis der ellers skulle vise sig andre problemer eller fejl på bloggen, må I meget gerne give mig besked. Ligesom andre kommentarer naturligvis også altid er velkomne.

Det går dog ikke med et indlæg uden billeder:

Så her har I en af Mentuhoteps dronninger. Jeg var nemlig i Monaco i lørdags og så den omtalte udstilling om dronninger i Ægypten, og dette relief var med. Mere om udstillingen følger – nok først i weekenden, da mine potteskår kalder …

Her er et eksempel!