Så er det tid til årets sidste krydstogt for mit vedkommende. Denne gang går det bl.a. til Sortehavet, Istanbul og Athen 3-14. oktober.

Sortehavet kryds

Endelig tilmelding til London-rejsen med DÆS 10-16. marts 2008 er udsat til 1. nov., da der er blevet et par ledige pladser op til de 20 deltagere.

_________________________________________________________

Krydstogt til det østlige Middelhav 11.april 2008

Skulle der i øvrigt være nogen som har lyst til at prøve et krydstogt i Middelhavet, så kan jeg anbefale et i april 2008, hvor jeg straks meldte mig som rejseleder. Det starter i Istanbul og ender i Athen, har bl.a. to dage i Alexandria, så der er tid til både Cairo og Alexandria, samt lægger til på Santorini og Kreta. Det kunne jeg ikke sige nej til. Se Albatros’ program: Krydstogt 11. april